طراحی سایت در کرمانشاه مطابق آخرین الگوریتم

۶ بازديد
طراحی سایت در کرمانشاه مطابق آخرین الگوریتم  https://www.pinterest.com.mx/pin/1060808887201712016/ 
هیچ کس وب سایتی را نمی خواهد که بارگذاری آن زمان زیادی طول بکشد. بنابراین، با فعال کردن اندازه تصویر، از جمله کد در فایل میانی CSS یا جاوا اسکریپت، مراقب این موضوع باشید، زیرا درخواست‌های HTTP را به حداقل می‌رساند. همچنین HTML، جاوا اسکریپت و CSS را برای سرعت دانلود بیشتر فشرده کنید.

7. ناوبری آسان
تحقیقات نشان می دهد که بازدیدکنندگانی که زمان زیادی را در وب سایت می گذرانند، ناوبری آسانی دارند. برای پیمایش هوشمندانه، می‌توانید طرح‌بندی صفحات مهم، استفاده از نشانک‌ها و ایجاد دکمه‌های فشاری را در نظر بگیرید. شما باید به قانون "سه کلیک" پایبند باشید تا بازدیدکنندگان اطلاعات مورد نیاز را در عرض سه کلیک دریافت کنند.

8. ارتباطات
ارتباط خوب
هدف نهایی بازدیدکنندگان کسب تجربه است و اگر وب سایت شما بتواند به خوبی با بازدیدکنندگان شما ارتباط برقرار کند، به احتمال زیاد زمان بیشتری را در وب سایت شما صرف می کنند. ترفندهایی که می توان برای متوقف کردن مکالمه گاه به گاه با بازدیدکنندگان استفاده کرد، سازماندهی اطلاعات با استفاده مناسب از سرفصل ها و عنوان های فرعی، بریدن وافل و استفاده از گلوله در صف های طولانی است.

تا تمومش کنم
با رعایت اصول بالا طراحی سایت خوب می توانید به راحتی یک وب سایت جذاب و کاربردی ایجاد کنید. بدون این پایه، پیمودن راه طولانی دشوار خواهد بود. فقط با طراحی تمیز و آسان می توانید به موفقیت فکر کنید.

این پست مهمان توسط آلیس جکسون ارائه شده است.

او مشاور کسب و کار، وبلاگ نویس، علاقه مند به رسانه های اجتماعی، تحلیلگر بازار آنلاین، طراح آماتور و نویسنده طراحی در Designhill است. او در زمینه‌های مختلفی از جمله بازاریابی رسانه‌ای، سئو، بازاریابی محتوا، روش‌های راه‌اندازی و تجارت الکترونیک نوشته است. زمانی که او نمی نویسد، از وقت گذرانی به خواندن رمان های عاشقانه، ساختن طرح های جدید تی شرت لذت می برد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.