طراحی سایت در کرمانشاه توسط متخصص بک اند

انواع اخبار دلار، روز و ارز

طراحی سایت در کرمانشاه توسط متخصص بک اند

۶ بازديد
75  طراحی سایت در کرمانشاه توسط متخصص بک اند https://www.pinterest.co.uk/pin/947374471587079218/  درصد از کاربران بر اساس طراحی بصری در مورد وفاداری شرکت تصمیم می گیرند (منبع)
وقتی با طراحی وب سایت قدیمی مواجه می شوید، چه چیزی باعث می شود به این شرکت فکر کنید؟ می توانید اعتبار آنها را زیر سوال ببرید، محصولات یا خدمات را جستجو کنید و حتی برای پاسخ بهتر به وب سایت رقیب نگاه کنید. با این حال، تحقیقات نشان می دهد که ما بر کسب و کارها بر اساس ظاهر وب سایت آنها تسلط داریم.


94 درصد از اولین برداشت های کاربران از وب سایت های سلامت مربوط به طراحی (Origin) بود.
اولین برداشت قوی است و ظاهر وب سایت شما می تواند تصویر مثبتی ایجاد کند یا بازدیدکنندگان را دور کند. اگرچه این مطالعه مستقیماً بر طراحی کیفیت وب سایت متمرکز است، اما همین امر در مورد سایر صنایع نیز صادق است.

تنها 50 میلی ثانیه طول می کشد تا اولین تصور از طراحی وب سایت شما ایجاد شود (Origin)
با صحبت در مورد اولین برداشت ها، کاربران بلافاصله آنها را ایجاد می کنند. طبق تحقیقات گوگل، این کار فقط 50 میلی ثانیه (یعنی 0.05 ثانیه) طول می کشد! در قسمت دوم، کاربران نمی توانند صفحه شما را بخوانند یا روی چیزی کلیک کنند. سرعت بازتاب اولیه به طراحی دید بستگی دارد.

38 درصد از مردم در صورتی که سایت شما دارای محتوا و تنظیمات ضعیف باشد کار با آن را متوقف می کنند (منبع)
طراحی بد وب سایت نه تنها به یکپارچگی شما آسیب می زند، بلکه می تواند مشتریان بالقوه را نیز دور کند. مردم انتخاب می‌کنند که محتوا را در وب‌سایت‌هایی با طراحی خوب مشاهده کنند، و اگر محتوا جذاب نباشد، ممکن است بیش از ⅓ از بازدیدکنندگان خود را از دست بدهید.



آنچه ما فکر می کنیم "آماده سازی خوب است"
این ضرب المثل را شنیده اید که "زیبایی در چشم بیننده است".

اما در حالی که انتخاب های شخصی در مورد نحوه تفسیر مردم از طراحی وجود دارد، مطالعات نشان می دهد که در نحوه مشاهده ما از طراحی، ثبات زیادی وجود دارد. در واقع، علم و حافظه از این ایده حمایت می‌کنند که ما جذب چیزهای خوب می‌شویم و مردم ذاتاً متحد هستند.

همه طرح ها از عناصر مشترکی مانند رنگ، شکل و اندازه استفاده می کنند. طراحی خوب از این مواد برای ایجاد یک زبان بصری منسجم استفاده می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.